Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Nov 2023 16:26:44 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/09340 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kabala küla, Tooma 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Kabala külas Koikse 
tee 47 // Tooma maaüksuse (katastritunnus 65401:002:1110) jagamise tulemusel 
moodustatavale krundile üksikelamu ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Eelnõuga saab tutvuda ehitisregistris ja Rapla 
valla veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Kavandatakse 
täiendavat mahasõitu riigiteelt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26815924>  (menetlus nr: 
401541), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister